lördag 26 december 2009

Satsa?

Mamma fråga förut va jag ville med min ridning, å vill ju bli så bra som möjligt... Komma upp i klasserna å en dröm som inte är helt omöjlig äe ju självklart SM.

Så nu har hon gått me på att jag ska få åka ut på, eller gått me på de va hon som sa att hon ville, att hon ska hjälpa mej så jag kan nå upp till mina mål, fan va ja älskar dej!

Ska iaf få åka ut på massa regionala tävlingar å kvala å kvala å kvala, men också ha kul å lära oss... Asså hon vill värkligen hjälpa mej me de här, hon tror på mej å Barry! Ni kanske tycker att de låter löjlit, för just nu ligger vi på LB-LA, men hon tror verkligen på oss...
Hon har ju själv tävlat högt, dock inte ridning... men i skytte, ja vet de är inte alls samma sak men mormor å morfar trodde på henne och hon vill ge mej samma schans... Att komma till SM, å plocka medaljer, kvala till VM a ni fattar...

Blir så jävla glad=) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar