torsdag 20 maj 2010

sommar (a

Shiit va fint väder det var i går! Ser ut som en tomat i ansiktet eftersom att jag satt ute och gjorde läxor (hade solat solarium också men det blev ju dubbelt=P)
Åkte till stallet kvart i 8 och då var det 22 grader i skuggan + att det alltid är några grader kallare nere vid stallet. Red även i bara t-shirt (byxor å så också men...) för första gången i år och det var VAAARMT!Gött=)

Men nu har jag haft en lektion i dag, musik. Sen gick jag hem, ska till tandis och nu berättade pappa att när han hade ringt till skolan så hade dom sagt att sista lektionen troligen är inställd=D Men får ringa sen när vi är på väg hen från Arvika å höra=)
Och nu är det inte länge tills konfirmationen=)

Kan lägga in lite bilder på vad jag önskar mig alldeles snart=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar