måndag 2 augusti 2010

pengar! =D

Lite rik är man allt;P Lönen siter inne på kortet, sen har ja fått pengar till mat mm av mamma, eftersom att ja är ensam hemma, men har inte köpt nån mat, så har alla pengar kvar=P å så fick jag pengar av mormor för att kusinerna hade fått de när dom åkte till stockholm, + att jag ska ha månadspengar åxå;) Så nu har jag faktiskt råd till ett par ridskor jag vill ha, men dock inte till chapsen=P men får väl bli med och jobba några gånger till så sitter dom snart på benen=)bruna skor och chps blir de, eller kanske ett på bruna läderstövlar..hmm får se. sen så ska vi nog lämmna in mina tretorn, för dom har lagt ner i snörningen :O har lite små lust och sälja dom, men mamma tyckte at jag skulle behålle dem=)
Men nu blir de och fixa lite mat, sen ut och gå md Mirja (storbrors hund=) )

Jonas<3 (a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar