lördag 27 november 2010

Wiiho

Imorgon vid den här tiden sitter jag och pappi i bilen på väg till STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW! hihi min pappa är snäll och blir me<3
haha låter som att de är värdens grej å åka dit och som att jag aldrig har vartit där, men de har jag varit några gånger, blir typ 5gången eller nått sånnt som jag åker dit=)
Ska se om jag hittar ett pelham bett, kan ju seja så här: de alldeles för fort när vi rider ut! fast han tycker de är kul, men vill ju ha lite pli på honom (rider ut varje dag, har ingen bana och inget ridhus...)
å så vill jag köpa ett rött fleecetäcke
rött tävlings sätt
och ett jätte tjockt ridtäcke
haha har fastnat för rött, ingen aning varför, men tror barry skulle va fin i rött så de är väl därför=)

sen måste jag bara tilläga att de var KM förra vecka. hade med båda, cindy hoppade 50-60. haha herre jisses va hon tyckte de va kul, felfri i båda å grejer=P barry hoppade 110 som en gud! en riktig diamant är den ponnyn! så jäkla surt att tävlingssäsongen är slut nu går bara bättre å bättre för vaeje gång vi hoppar! sen var de KM klssen me barry hoppade super fin även här, och kom 3a=) de va ruskit jämt mellan mej julia och emma
Julia-25,9
Emma-26,1
jag-26,3

jaja nog om de, nu ska jag snart och rida. men först ska jag ta och mäta barrys bett så jag vet vilken storlek de ska va på de... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar