onsdag 1 december 2010

snabbt inlägg

ja de får bli bara en liten snabb update...
Barry var helt underbar på dressyrträningen i går, sökte sig ner och gicj i en hyfsad form, lugn och snäll! tror de kan bero på att jag har börjat rida på ett helt annat sätt än vad jag har gjort tidigare, lite längre tyglar, och lite mer på yttre men vill ändå rida såpass mycke att jag kan böja rejält? i början och när jag känner att de behövs... nog om det=)

tänkte lägga upp bilder på de som fick följa med hem från globen, inte alls mycke (blir mer i götelaboorg ;) )

Orange BR schabrak; har hållt i de många år, så nu var de på tiden att de blev me hem=P


Fleecetäcke från boj, fick med när vi köpte transporten men har inte fått dom på posten än så då fick vi dom där=)


Kingslan mössa med stoor boll mitt på huvet, super mysig och varm (kommer användas flitigt i vinter=P )



så de får duga för idag, du väntar duschen sen sängen.. har matte prov imorgon, kommer drömma heemska drömmar;S haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar