torsdag 16 december 2010

snöööööö

shiit va de snöar ute, de bara vräker ner, och har gjort hela dagen=D haha underbart, massa jobb i snön för ponnysarna del nu, bara de inte är för kallt=)

Igår va de lucia träning i gen och de gick bara bra=)
Red lite efter också å shit va fin han gick, väntade på mij och jag hade till och med något i handen!(överlycklig typ, händer väldigt sällan) ha var mjuk och följsam, sprang inte iväg och upp me huvet i skänkelvikningar och öppnor heller uta stannade kvar på marken och tuggade på bettet. super fin va han=)

Men nu ska jag ta och gå en sväng på centret och se om jag hittar typ en vit stickad tröja som jag kan ha på lörda, för inte en schans att jag rider i tunn "baströja" ( vill ha en stickad till vanligt åxå så får passa på att titta=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar