söndag 2 januari 2011

heldag i stallet

nästan iaf. Hade morgon så åkte dit och släppte ut dom och så, åkte hem och sov på soffan ett tag och åt mat. Sen åkte jag tillbaka till stallet och började med att rida Cindy, herregud, knas ponny sejer jag bara, pigg som bara den och stark va hon åxå. haha hon gjorde klockrena galopp-ombyten, juste kanske ska seja att jag red på ett stort snötäckt gärde så red inte så jätte länge, men hon jobbade på bra och så. På hem vägen var hon helt tokig hoppade runt och bockade, sprang ner i diket och hållde på, men hon fick iaf leka av sig lite=) Sen var de Barry´s tur, red på samma ställe som med Cindy. Han va pigg och glad som vanligt, finns inte så mycke mer att seja om de.
Sen fixade jag klart allt i stallet, och nu är jag hemma=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar