söndag 16 januari 2011

Lillerud

Var ju och tittade på Lillerud i går, tror nog jag har bestämt mig vart jag ska gå, och de fåJag lä ju inte har så jätte stora problem med att ta mig in om man tittar på poängen. I fjol hade dom tagit in nån på reservplatser som hade 165p och jag ligger en bra bit över det=) Dom hade typ världens sötats kavlar och kultingar där också (a
Sen efter vi var klara där bar det av till Ikea, köpte 3 "fönsterlampor" och 4 ramar.
Sen åkte vi vidare ända till Bergvik ;O ohmygod va långt... Iaf köpt en tunika/blus äh jag vet inte vad jag ska kalla de. Blommig var den iaf, en grön kjol med en stor rosett fram, och en scarf på Vero Moda, och så köpte jag en väska på H&M

(bilder kommer i ett eget inlägg för de krånglar som fan!)

2 kommentarer:

  1. Var iväg och tittade på lillerud i november men fick aldrig något svar på intagnings poängen :(
    Men jag vill i alla fall också gå där så nu hoppas jag att vi ses där! :D haha

    SvaraRadera
  2. Okeej=) jag fick häller inte nått direkt svart på poängen, men har man godkänt + nått vg så kommar man in =) Va kul, ja vi får hoppas på de;)

    SvaraRadera