torsdag 21 juli 2011

hejhopphallå..

tjenaretjenaremorsning!
Dagen idag bestod av jogg 11-17, riktigt jobbigt upp gå upp får ja lov att säga. Sov asdåligt på natten och så brukar ja sova ganska så mycke längre än i dag typ varje dag *visselvissel*
Efter jobbet så gick jag hem, åt flingor och mjölk (aamen wow vilken grej! fast nee) bytte om och drog till stallet.
Hade tänkt att rida på banan men de gick som dåligt eftersom att cirre (tror jag) hade harvat igenom riktigt ordentligt så de va VÄLDIGT löst, så då red vi ut en sväng först, sen när vi var ute kom jag på den briljanta idén att galoppträna, så vi rejsa runt lite ute på gärdena, och jag hade typ jockeyläder så fick jobba lite jag också. och efter som att de är så platt och fint där vi red så blev det även lite dressyr, toppen för då tog vi 2 flugor i 1 smäll! =D
Efter att jag kom hem från stallet så byttr jag om igen och gick ut på en liten promenix me vovvov.
I morgon blir det jobb igen 17-23, pengarPengarPENGAR! =D

(väldigt osammanhängande och rörig text men jag hoppas ni förstår;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar