tisdag 26 juli 2011

yesyes...

Resultaten från söndagen = ute i båda klasserna.
Första klassen var mitt fel helt och hållet, satt och mesred om jag ens gjorde de...
I La så bara la han sej på ytterbogen och jag klara inte tryka tillbaka honom mot 1an, så ett stopp där alltså, sen hade vi ett riktigt fint flyt 1,2,3,4 och fram till 5an så såg jag att de blåste iväg blommor så jag började att undra på om jag skulle lägga en volt men red på ist och då hade ja inte de riktiga tyrcket som jag måste ha... Alltså ute, men red på hindret igen och då hoppade han så fint så. Detta är faktiskt den La:n som jag är mest nöjd med då han faktiskt bjöd lite själv också!

Sen så hade Bordrocks med sig typ hela deras affär dit också, så då blev det ett Dyón träns med "vanlig" nosgrimma (had dock "tagit bort" snokremmen...)och en söt tävlingströja från Kingsland, lätt några av mina favorit märken! =D Helt underbart läder på tränset (y

Mycke luft mellan, KNASponny <3

Pissväder, OHYES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar