måndag 15 augusti 2011

fullt upp, jaoo

Var på Lillerud idag på inskrivningsgrejs. fick se rummet men självklart så har det blivit massa fel så vet inte vart jag ska bo... *suck*
Pratade lite allmänt med ulf? och lite med min ena mentor. Verkar rätt så okej än så länge,blir nog bättre =)
Sen åkte jag och mamma på Ikea och köpte lite bra-att-ha grejer typ; sängkläder, muggar, klädhängare mm.
Sen gjorde vi även ett varv inne på granngården, där blev det ett ridtäcke från horsewear, ni vet dom gulrandiga(Y) och ett par VARMA vintervantar =)
"shopping-rundan" avslutades på rusta (HAHA) där blev det lite mer bra-att-ha saker; tandborste, schampo-balsam osv.

Men nu ska jag gå ner och äta kvällsmat, sen sova. Har faktiskt nästan börjat att vända rätt dygnet igen, vilket är en klar fördel eftersom att skolan faktiskt börjar till veckan för er som har missat de! Herre shiit, till vecka har jag flyttat hemifrån! :o aja heerrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar