onsdag 17 augusti 2011

riktigt dåliga va ni...

Lite tråkigt när bara en frågar men får la svara på dom=)
Saria sa...

Vad är ditt mål med Barry?
Vill du tävla fälttävlan?
Hur kom det sig att du ville just ha Barry? ;)
Hur många provred du innan Barry?
Vad vill du göra efter gymnasie?
Vad är det högsta du hoppat? Med vem häst? ;)

Här har du några frågor :)


Mitt mål med Barry innan jag säljer honom är att komma runt med ok resultat i LA, och starta lite fälttävlan=)

Haha aa de vill jag =P

Jag vet faktiskt inte, satt och tittade lite annonser och fastnade direkt för honom på bilderna. Sen när vi fick fler bilder utav honom så tyckte jag att jag kände igen honom och sen visade de sig att jag hade tittat på hans annons förr typ ett år innan jag skulle köpa d-ponny =)

Jag provred faktiskt bara Barry, klickade direkt för oss två =)

Jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra efter skolan, men.. nej de kan jag inte svara på =P

Det högsta jag har hoppat är 130cm och det är med Barry =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar