lördag 3 september 2011

Tävlings förberedelser

Igår va det "hoppträning" på ERF (klubben), bara hoppa runt en gång på tävlingshindren, Barry gick faktiskt riktigt fint! Red på ett tvådelat gummipelham som jag köpte igår innan vi åkte från Karlstad. Måste bara säga att vi i klubben är såå sammansvetsade! NOT!! Dax att vissa tar och växer upp, vuxna människor ska det föreställa... (nu blir det säkert massa som tycker jag är dum i huvet som skriver detta, men det är vad jag tycker..!)
Hjälper inte till med så där överdrivet mycket grejer som behöver fixas och sen bara klagar på alla som verkligen läger ner sig på klubben, riktigt lågt gjort tycker jag.

Så nog om det. Barry ska iaf joggas igenom lite idag, även tvättas och friseras. Allt läder ska smörjas osv. Så aa jag vet vad jag ska göra ikväll ;)
Ful bild men jag älskar den ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar