torsdag 12 januari 2012

ÄNTLIGEN!

Har inte haft något internett förens nu då de har gjort något knäppt med massa koder osv här på skolan...
Idag har det varit en sån dag när man inte orkar göra något seriöst alls, det har varit helt sjuukt flummigt på ALLA lektioner, dock har jag fått gjort en hel del men ändå inte, ni fattar vad jag menar.

Eftersom att jag inte har med Barry denna veckan så har jag ingenting att göra riktigt tråkigt faktiskt, satt och tittade på lite filmer förut och då fattade jag vad mycket jag faktiskt tycker om min häst, saknar honom SÅ HÄÄÄR mycket! Får nästan lite lyckorus när jag ser vad fin han är, och när jag tänker på hur satans fin han var i fredags på första passet för Sandra blir ja bara super glad! =)
Fick honom att verkligen sätta sig på bakbenen och höja ryggen riktigt bra! I en galoppfattning så satte han sig så sjukt bra så jag blev alldeles chockad, verkligen lättade i fram =D
Får lite beslutsångest på om jag verkligen ska sälja honom eller inte... Antagligen inte när jag tvivlar på det... Vi får se hur det blir

Om ett tag blir det iaf kvällsfika med film och efter det så ska vi slänga oss i soffan och se på Revenge som det är premiär på idag =)

Lagom rörigt inlägg med det blev iaf =)

1 kommentar:

  1. elin jag får rabies på dig, uppdatera för faaaan :D

    SvaraRadera