måndag 2 januari 2012

Gott nytt år!

Bättre sent än aldrig!
Nyårsfirandet tillbringades i Norge med 2 utav de goaste tjejerna ja vet! Ja hade de rätt trevligt iaf =)

Kan inte riktigt fatta att om en vecka har jag flyttat tillbaka till Lillerud igen, och om 8dagar fyller jag 17! Bara ETT år kvar till körkort!! Fatta va sjukt de låter, bli vuxen? helt sinnest, och om 2012 går lika fort som 2011 så tar jag nog och går och gräver ner mig... Nej men helt sjukt är det iaf!
Nog om det, igår gjorde jag inte något vettigt överhuvudtaget, bara latade hela dagen lång. Eller nej fick ju stå och mocka i evigheter, de har nog aldrig varit så drygt att mocka som igår.
OCH idag ska jag börja mitt nya liv, det vill säga:
Börja äta mer nyttigt, eller iaf skippa godis och sötsaker osv.
Börja motionera, har ställt klockan så ska upp och ta en låång promenad med Flisan
Börja vända rätt dynget. (får snart ta och klappa ihop datan...)
Rå plugga på alla lektioner, ta vara på tiden och börja fråga om hjälp vilket jag är väldigt dålig på, rätt dumt för lärarna är ju där för att hjälpa, eller hur?
Ta vara på att jag faktiskt har ett stort fint ridhus på skolan som jag kan utnyttja nästan när som hällst.
Tror det var det, får väl skriva till om jag kommer på något mer.

Men ni får ha det så bra tills vi hörs igen!

3 kommentarer: