lördag 24 juli 2010

Resultat mm

Tävlade i går, minst sagt lyckad dag! =D
LD+5: 0+4fel, stopp på sitsa hindret, mitt fel helt och hållet, bara drev på och fångade aldrig upp, kom på det när vi aldeles för nära för att fånga upp, menmen hade vi inte fått de stoppet hade de nog varit seger=P men är mer än nöjd=)

LC: 12fel, 2 stopp, vet faktiskt inte varför, men de var ganska löst underlag, så tror det var därför. Jag själv var jätte trött, och ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg hela bana nu efteråt, alltså hur jag red och så...

Ska till karlstad i moron med, åker med Kristin och Madde, Madde ska tävla=)
Själv blir jag nog fotograf;) Ska fixa iordning en hemsida, så snart finns det massa bilder att köpa=)

Men nu blir det nog att åka tll Cindy & Barry, så dom får röra lite på sig=) Barry ska nog gå på banan och sen får vi se om Cindy åxå vill ta en tur;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar