måndag 26 juli 2010

Karlsta, igen=)

Blev med fam. Segolsson till Larlstad igår=P Snacka om att jag SKA hoppa så högt nån gång, blev taggad till tusen ville åka direkt till Barry och rida, även fast klockan skulle varit typ 21.00 innan jag kom dit + att det spöregnade, men såklart fick jag inte... Men i morgon börjar jag rida riktigt ordentligt, och på torsdag blir det förhoppningsvis terräng träning=D

Hemsidan ska även börja och jobbas på i morgon=) SKriv gärna en kommentar om ni är intresserade=)

4 kommentarer:

  1. hur ska du göra med bloggen då ska du strunta i den och bara ha hemsida??
    annars skulle kanske du och jag ha en blogg ihop ??

    SvaraRadera
  2. Ska ha båda;)
    Men det är bara att slänga sig in här om du vill=P

    SvaraRadera
  3. aa fast jag behöver ju ta mej in i så fall XD
    men duu vi måste till hammarööö typ alla dagarna ?? pappa kan köra i morgon :DD

    SvaraRadera
  4. aa, men kan skicka uppgiter å så sen=P
    OM VI MÅSTE! Fan va bra=P

    SvaraRadera