onsdag 28 juli 2010

Trossnäs

Shiit va kul de va! Absolut inte sista gången jag åker dit=) Har alltså varit och testat terräng, Barry är ju egentligen en fälttävlansponny, så tyckte de skulle va roligt och testa=) Jisses va taggad ha var, kasta sig iväg åt fel håll och grejer stod och trama å skuttade runt=P han är söt min ponny;) <3
Tränaren (som jag inte kommer ihåg vad han heter) frågade om jag hade ridit terräng förut, och då svarade jag ju att ja inte hade gjort de, och så svarade han: tänk de trodde jag faktiskt att du hade, det såg jätte fint ut... mm. fast jag måste tänkta på att inte luta mig så mycke frammät både den siiiista sista biten famför, och över hindret, och att försöka sammla ihop han mer framför hindet (inte de lättaste när man sitter på en ångvält som går i 120=P ) så det finns något att ta av de typ 2 sista gallopsprången=)
Men det var ju som sagt den första gången och ändå gick såpass bra, är sinnöjd =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar