söndag 31 oktober 2010

dagen planer

ska iaf göra mer i dag än vad jag gjorde igår, för då gjorde jag inte ett smack. förutom sitta inne å glo idatan, nej men mådde dåligt som fan så det blev en slapp dag, var ju iväg och gjorde iordning vid hästarna men aja.
Idag ska vi nog rida ut en sväng, skulle egentligen vara med på "lina-ritten" men eftersom jag mådde som jag gjorde igår så står vi över...
skulle behöva klättra lite så han blir lite beef;)
haha mitt schema helgerna, eller faktiskt hela veckorna, framöver är ganska fulla:
vecka: 44
mån: tandläkaren, ska nog rida båda
tis: susan träning, får svar på mitt blogprov
ons: inget spec, rida, (ska försöka masa mig ut ock spring =D )
tor: norra mon säkert, eftersom ida rider lektion
fre: inget spec
lör: kanske hubertus=)
sön: helen träning, 2 pass=)äntligen få träna på riktigt, shit va längesen de va, typ i juli=S
vecka: 45
mån: skloa och typ gå me barry
tis: skola, susanträning kanske får bli cindy som får bli med då,så får barret vila=)
ons: skola, rida
tor: skola, morra mon kanske hoppa lite små hinder inför helgen
fre: skola, rida
lör; fixa allt inför sönda, typ smörja allt å så
sön: TÄVLING =D
vecka: 46
mån: skola, knake rida cindy, barry får vila
tis: skola susuan träning
ons: skola, plugga, rida
tor: skola (massa prov) rida hemma
fre: skola, barry får vila
lör: kanske sandra träning
sön: hopp tävling på norra mon
vecka: 47
ääh fan pallar inte skriva så de men kan seja att den ser ungefär ut som dom andra veckorna bara att på sönda så bär det nog iväg mot turkiet, side =D så det är väl en heldel packning som står den veckan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar