söndag 31 oktober 2010

lat dag

höhö blev lite slappar dag i dag åxå=P men har varit och ridet en litenliten sväng, red ut barbacka i typ 20 min, försökte göja å flytta å så men de gick inte så jätte bra, haha han va helt tokig, tktade å travade runt kasta me huvet å grejer, stolle han är söt barry(a <3 borstade honom ett bra tak efter å de tyckte han va riktit skönt, gullunge=)

imorgon blir det bättre för då måste jag upp å göra något, måste göra något åt mitt rum för det är grejer öööööööööööverallt, å så måste jag duscha å så för ska till tandläkaren=( å så ska ja ju rida å så då, fast vet inte om jag ska öra de innan eller efter ja ska till arvika=S aja det löser sig=)

är förövrigt ensam hemma just nu å har super tråkit så kan nog hända att jag skriver mer=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar