onsdag 27 oktober 2010

less

nu har de inte blivigt något på länge, förväntar mig inte att någon läser men nu måste jag få skriva av mig lite...

måste bara börja med att jag älskar mina ponnysar, klara mig inte utan dom, kan inte beskriva den underbara kännslan man får i hela kroppen när jag tänker på dom<3

Annars suger väl livet ganska så hårt just nu, får ingenting gjort, har två läxor tills imorgon men får mig bara inte iväg för att göra dom... menmen ska bli väääldigt skönt me lov nu till veckan, den veckan ska ängnas i stallet, ponnysarna ska ridas varje dag, barry behöver trimmas och ut och klättra även koditiontränas, cindy behöver typ läxas upp, eftersom ida som rider henne inte är så gammal och ruttinerad är snäll på henne så får jag försöka få lite ordning på henne;)
sen ska jag nog ta och rycka manarna på båda, ser ut som små trollungar båda två(a <3

ska även försöka få med mig någon som kan fota cindy åxå, för det är/var meningen att vi skulle sälja henne för ett årsen när jag fick barry men när hon äntligen blev bra i benen så blev hon halt igen, men nu är hon fit for fight igen, eftersom att hon stog iprincip hela året i fjol och hela hösten/vintern och bara läka riktigt, så nu är hon bra min lilla älskling<3

sen till änu en lite tråkig sak är att jag nog bar har en tävling till kvar iår =´( fan är så jävla tävling sugen och laddad så vet inte vart jag ska ta vägen!;O klart de finns ju tävlingar runt om men då måste vi åka i typ 3-4 timmar och det känns inte riktigt snällt mot barry. men nu kom jag på det att det kanske finns npgra dressyr tävlinga som cindy kan få åka på =D för hon har faktiskt blivit en riktigt fin liten dressyr-ponny ska träna mycke på gal. under lovet, för det är bara där som formen fattas och den riktiga bjudningen=)

så nu fick jag ur mig lite och det känns konstigt nog bättre=D haha kanske blir så att jag kommer igång på riktigt nu;D haha ha det så bra om nu någon skulle läsa detta<3

2 kommentarer: