måndag 8 november 2010

huhu sorry...

skitsamma att de blev som de blev nu dom sista dagarna, nu är jag tillbaka (iaf nu;P )

ååå jag är så SJUKT TAGGAD inför helgen!! sista tävlingen för året=( MEN vi ska avsluta de här året så bra de bara går, dom sista gångerna vi har hoppat har han varit så SJUKT jäkla fin går inte att beskriva<3
va på träning i går, han va mjuk å fin och han slappnade av riktigt bra, red på lite halv lösa tyglar hela tiden och han sänkte sig i huvet och kom upp i ryggen och trampade på riktigt fint. Sen på hoppasset så hoppade han så mycke me ryggen så han nästan sköt mog ur sadeln flera gånger. vi börjar bli mer säkra tillsammans nu igen för sejer jag att han ska ta av tidigt så gör han de kommer vi nära så sköter han de finfint. fast jag blir lite sur på mej själv för jag kan se att vi inte ligger rätt till hindret men jag klarar inte göra något åt de, så frustrerande. men som sagt om inte jag klarar fixa de så sköter han de=) team work ;)
funderar på att barryhästern ska få va fin på sönda och ha små knoppisar, hihi gullit och en lite blå rosett i en knopp oxå<3

nej nu ska jag fortsätta me skolarbeten, va bara tvungen att får en paus...
menmen kanske kommer nått mer inlägg sen, vi får se=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar