torsdag 4 november 2010


typ min nya favvo bild;)
men om ni tittar här: http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=410362 så förstår ni att dett har varit lite halv kämpigt i dag...

var och släppte ut hästarna i morse, sen red jag cindy, lilla bråkstaken men jag älskar dej ändå<3

sen skulle jag tillbaka och rida barry men så blev de ikke, fick ett sms från helen och hon undrade om jag ville jobba lite ikväll, (kan seja att jag äger just nu inte ens 100 kr, ungefär kanske inte så lilla, men nästan) så de sa jag inte nej till så har varit och jobbat en sväng, lite drygt men gött med pengar;)

får bli en riktig klätter tur upp i skogen på barry imorgon och hitta masa nya ridvägar=)

så ha de gött allesammans<3

2 kommentarer:

  1. jag var på helens jobb =) hon bara fråga om jag ville komma, föe hon hade så mycke kvar som var tvunget att vara klart.. =)

    SvaraRadera