tisdag 2 november 2010

önskelista

haha har inget å göra så skriver önske lista till jul och födelsedag=D
ska försöka hitta lite bilder sen oxå;)

nytt swarovski pannband
tjockt ridtäcke
kingsland ulltröja
kingsland strumpor
kingsland ribyxor
kingsland dunjacka
kingsland ridbyxor
kingsland fleecetröja
sprenger bow balance stigbyglar
anna scarpati schabrak
ny hjälm (tittar på massa olika, blå ska den va iaf)
pioneer ridstövlar
kingslad mössa
hårförlängning
peak tröja
parfym
pengar
lite olkia saker,alltså vanliga saker=P

och ja jag vet att det är mycke märkes grejer å så, men jag gillar de så ni behöver inte klaga! det är en sak som jag blir riktigt förbannad på, att folk ska gå å prata skit om en för att man har märkes saker, hör ni inte själva hur jävla dummt de låter?! låt folk ha de dom vill ha, jag vill ha de för att jag tycker att de faktiskt är snyggare än tex hööks grejer, sen så är det en väääääldigt stor skillnad på kvalité, jag köper hällre ett par ridbyxor som håller tex KL JW eller liknande än att köpa 3 par byxor från hööks som går isönder första gången man använder dom...
sen vet jag att jag inte kommer få allt detta men det är saker jag vill ha! det är till och med vuxna människor som håller på och klagar på saker man vill ha, som tex när jag hade skrivit vad jag ville köpa i göteborg så hållde hon på så, men vart är alla schabrak nu då, du som skulle köpa så många, och bara hånflinar... blir så jävla besviken på hur folk håller på!! VÄX UPP!

4 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar och om man ska säga det kortfattat: Bara för att man har märkes grejer betyder inte det att man är dryg osv. :)

    SvaraRadera
  2. Bra att nån fattar;) för de gör typ ingen här i eda...

    SvaraRadera
  3. haha okej, men typ bara för att man har märkes kläder å sännt så tittar folk snett på en å alla tror att man är märkvärdig å all sånn skit... inte lätt de här :S

    SvaraRadera