onsdag 3 november 2010

halv kass dag

ja som ni ser på rubriken så aa. inte nån så där jätte bra dag, började i gårkväll och har varit depp hela dagen...
red iaf ut på barry i dag (som alla andra dagar) fast idag red vi upp i skogen på en ny väg, lite spännande men de blev mörk fortare än jag hade tänkt så vågade inte gå så jäätte långt, de va faktiskt ganska eller va fan, halv läskit där uppe=S haha de kändes som att nån tittade på oss, fick lite halv panik oxå när jag fick se att de ve en jordkällare eller fort eller nått på ett ställe... men ska fortsätta utforska den vägen imorgon tror jag=) sen red jag igenom honom lite ute på världens bästa fält=P fast de gick som de gick, hmm...
Ciny plutten ska oxå ridas imorgon å mamma ska ta kort sen ska lilla snuttan ut på annons=( menmen vi har inte nått mer och ge varann längre så de är bättre att hon får komma till någon annan där hon får vara den lilla princessan hon vill va(a <3

1 kommentar:

  1. sv: okej, tack så mycket för tipset! :) Jag ska se nu hur länge arbetshandskarna håller, så kanske jag kper ett par Roeckl sen ;)

    SvaraRadera