lördag 25 december 2010

haha

typ känner mig jävligt dryg, de enda jag gör är att sitta och glo på en skärm, i morgon bli de ändring på de! Ska rida även om de är typ 5miljon - grader, ut och gå med lilla hunden, om hon inte går får jag väl lyfta upp och bära runt på henne, inte sova bort hela dagen utan hinna me massa saker! (de kommer inte hända de jag planerar men drömma kan man ju... ) men rida de ska jag, måste fortsätt hålla igång barry, pakethoppning 29 och hoppträning 1-2 jan (om det inte är alldeles för kallt) och till de måste han va igång och sen strax efter de börjar tävlingarna så de finns ingen plats för lång vila och trög igångsättning. bara att jag är lat så ska inte de gå ut över barry.

ja jag vet, blev kaka på kaka i texten men skit samma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar