lördag 25 december 2010

julklappar

Tänkte jag skulle ta och skriva julklapparna jag fick, inte säkert att jag kommer ihåg allt men skriver de jag kommer på ;)

MacBook Pro (vadå, man måste väl få skryta lite;)) - Mamma, Pappa
Klackisskokr- Mamma
Pengar-Mormon, Morfar & lika av Farmor, Farfar
Hårfön- Mormor, Morfar
Bok (komme inte ihåg va den heter, men samma författare som twilight, typ 4 boken eller vad man ska sej, den som inte hör i hop med serien..)- Mormor, Morfar
Scrap booking? grejs- Mamma
BOBBYS shampoo balsam mm- Mamma, Pappa
Puls mätare (jag och martin får dela på den)- Mamma
2 bruna schbrak- Cirre, Millan
Presentkort- Jansonligan
Huvtröja- Rudbergarna
Örhängen- Mamma, Pappa
Massa tjockis strumpor-Mormor

hmm tror de va de, sen kommer jag få från dom andra kusinerna i morgon =D
Ha de gött=9

1 kommentar:

  1. menar du Bree Tanners korta nya liv eller nått? :) det är femte boken ;)

    SvaraRadera