lördag 25 december 2010

Mål 2011

Tänkte skriva mina mål me barry 2011, har redan gjort de men ska skriva de lite mer detalierat.

Måste börja med att lite på mig själv, har seriöst världens sämsta självförtroende. Lita på att jag och hästen fixar de vi ska göra.
Utveckla och få bättre samspel i både hoppning och dressyren, spec. dressyren. hitta fler "knappar", få honom att slappna av och ta ut stegen även i skritt.
Ska kondition-träna mycke mer än vad vi har gjort och även klättre en del, eftersom jag vill starta högre klasser måste de ju finnas mer att ta av. Även jag ska träna, inte bara lilla ponnyn.
I hoppningen vill jag ju som sagt komma lite längre än i dag. Alltså starat mäst regionalt och hoppa LA, och kvala till MSVB, skulle varit riktigt kul att klara de! Hoppas faktiskt på att göra de eftersom att vi kommer starta ganska många LA:er (om allt går som de ska) Sen om vi klarar kvala ganska tidigt och om allt känns bra i slutet på året skulle de va lite spännande att testa msv =)

Känns som att jag har glömt en hel del, men får väl skriva till iså fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar