måndag 24 januari 2011

Dag 1 Presentation

Mitt namn är ju då Elin Åkesson Janson, och jag bor i Värmland. Jag har just fyllt 16år, så går sista året i grundskolan. Efter denna terminen så ska jag nog gå på Lillerud och då blir det hästlinjen, eftersom att det är de jag vill hålla på med. Mina drömma och framtiden har jag ganska klart för mej. Gå ut skolan med hyfsade betyg, jobba på något tävlingstall i några å sen skaffa något eget. Köpa in billiga unghästar med talang, rida till dom och sälja dyrt;) fast där i mellan vill jag komma så långt jag kan med de "utbudet" av hästar jag har nu. Skulle inte vara helt fel att bil "upptäckt" av någon som vill att man ska rida deras hästar, så man inte behöver köpa egna. Ja som ni förstår så har jag ganska stora drömmar. Har otrolig stor press på mig själv, att jag måste fixa vissa saker, som jag vet att jag inte klarar och inte kan genomföra och då blir det ingeting av något istället, eftersom att jag blir besviken på mig själv...

Min ponnysar då: Cindyrella brunskimmel sto född 1992, har riktigt fin stam. Typ Sveriges finaste welsh-hings till pappa, hon är även klassvinnar och har 40p mm på utställning när hon va en liiiten ponny (a Hon är min första ponny som JAG köpte när jag var 10år, han har lärt mig typ allt jag kan, helt underbar liten varelse, som tyvärr får stå lite i skymundan nu när jag har barry...

Lill Magic, även kallad Barry. Brun val. imp. England född 1997. som jag köpte i juni 2009. Hade lika många placeringar med honom efter en vecka som jag har med Cindy på 5,5 år... Haha patetiskt. Har jobbat i ett år nu till att få honom att gå sakta och fått lite bätre form på honom, så detta året får väl gå till att få till de att rida fort=P Vi har startat upp till LA hoppning, och högre ska de bli! =D <3

Finns inte så jätte mycke mer att skriva om tror jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar