lördag 19 februari 2011

hoppas på en liten ridtur idag...

När jag kom till stallet i torsdags och skulle ta in barret så stog han längts bort i hagen och vägrade komma, förstog nästan att de var något som inte var rätt. Och när vi kom in stallet så såg man ganska tydligt vad felet var...
Han va SUUUUUUPER svullen över nacken och har fått en spark eller bett i mankammen. Han var även lika svullen på andra sidan halsen, där hade han inget sår iaf..





Men det är redan bättre såret är noggrant tvättat och svullnaden har gått ner, dock är han ganska öm men de är ju ganska självklart.
_________________

Så tänkte jag kanske skulle skritta ut en liten sväng om de ser bra ut idag. Måste även smörja alla grejer, kan inte komma ihåg när jag gjorde de sist=S

_________________

Och nu är det inte länge kvar till GBG HS! =D!!!!
Längtar som bara denn!
Och i år har jag även pengar så nu jäklar ska jag handla en massa;)
  • Stövlar
  • Kavaj
  • KL-strumpr, ett måste!
  • Benskydd
  • Täckesgjord
  • Tävling-sett, kan aldrig få för många
  • Lädergrimma
  • Ridbyxor
  • Stigbyglar, present från mamma & pappa (som jag inte har fått än, så får välja ett par)
Och så ska jag TITTA på en hjälm. Blir säker nått annat också men ja.

Ha de bra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar