söndag 20 februari 2011

Jag är GLAAAD

Red ut en liten sväng på barry igår för såret såg fint ut och svullnaden är så gott som borta=)
Mest skritt men tog några yttepytte små trav sträckor, WOOHOOO va kul barry tyckte de va=P
Sen cindyr tur, hmm ja cindy lilla cindy... jäkla knas ponny, tog bara och tränsade henne dirr. i hagen å hon tyckte ju de va så där lagomt rolit att stå still... men hon jobbade på ganska bra faktisk=)
Mockade och fixade allt sådant, sen precis innan mamma kom la jag i ordning lite på "min" hylla, vek om täckena och la alla på samma ställe, vek schabrak och la dom på samma ställe osv.
Idag ska jag smörja om jag hinner, började me hacket igår för de såg förjävligt ut, usch!
Även rida en liten sväng på barret=)
Sen kl.16.00 är det årsmöte också, så då ska man iväg på de. Men de blir nog bra=)

Blev väääääldigt osammanhängande men de får ni leva med;)

heejdåå då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar